Februarutfordringen

onsdag 11. mai 2011

Hipp Hurra, snart 17 mai!

Hva passer vel bedre enn litt hjemmelagde dekorasjoner. Jeg fant ut jeg hadde lyst på noen nye lys til bordsetting♥

Alt som er på disse lysene er fra Papirdesign utenom Hamptråden hihi :) 17 mai blomsten har jeg laget ut av Pelle arkene. Der er det en fin bord med det norske flagget :) Stempelet Hipp Hurra er fra en eldre serie av gratulasjoner. Vet ikke hvor mange ganger jeg har brukt det stempelsettet, men det er mere enn jeg kan telle. Det har en utrolig flott sammensetning til det meste :)

Jeg har av ark brukt Bydgetun, En eldre serie av 17 mai ark, Hurra tror jeg det het? Flaggene er også fra Pelle utklipsarket. 




Håper alle får en flott 17 mai feiring, på alle vis. Husk kamera folkens, bilder til framtidige scrappestunder blir det mange av på vår fantastiske nasjonaldag :)
Scrappeklem fra Linn

1 kommentar: