Februarutfordringen

fredag 17. juni 2011

Roser er røde...

Nå sitter jeg med rykende ferske papirer fra serien "Roser er røde" og stoooorkoser meg. Serien er skikkelig søt, så det blir nok noen søte prosjekter fremover, både i dette hjemmet, og sikkert i veldig mange andre etterhvert;-).

(klikk på bildet så blir det større)
Jeg har startet med å lage en layout med arkene "God sommer", "Roser er røde", "Svalene er søte", og så har jeg klippet ut fuglene fra arket ".. og du er like så".
Jeg har brukt en blonde rundt hele layouten, blomsterblader og tre ulike varianter av de nye blomstene som kommer. Jeg har brukt blå, grå og rosa. (I tillegg kommer blomstene også i en helt blå, en annen rosafarge, og lilla). Det er maaange blomster i pakka (ca 50stk), så det er bare å glede seg!
Stempelet fikk jeg egentlig ikke lov å legge ut enda, men jeg drister meg til det like vel siden jeg har brukt det på denne layouten. Det kommer en gang til høsten;-)

En liten titt på en rosa blomst også;-)
Ønsker alle en riktig god helg!

3 kommentarer:

  1. Her var det virkelig mange detaljer, nydelig Lo :)
    Gleder meg til å se de nye papirene IRL :)

    SvarSlett
  2. NYYYYDELIG!!!!!!!! Skikkelig inspirerende!!! ♥ ♥ ♥

    SvarSlett