Februarutfordringen

fredag 23. september 2011

Pynte pepperkakehus - og snøballkrig

Inne på Arctic har vi nå begynt å kaste snøballer på hverandre, og en av snøballene var ei skisse fra Pagemaps. Jeg tok på nytt tak i julepapirbunken min, og lagde denne loen.

Arkene er "Juleglede", "Kanelstang" og et eldre ark som heter "Kristtorn".



Det gamle arket "pepperkaker" har fått en ny bakside med masse anvendelige "bannere" og slike sirkler som gjør julekortene enda enklere å lage. Jeg slang på en her også jeg, sammen med en tag fra "Juletags", litt juleblomst og en av den nye perleswirlene.
Papirdesign har jo også nå laget brett med kjempeflotte halvperler i ulik størrelse og farger, og jeg har brukt av det røde brettet litt rundt omkring...

Nå er det helg, og jeg skal kose meg masse i morgen på scrappetreff, så det kan jo hende det dukker opp noe nytt igjen her snart;-)
God helg!

1 kommentar: