Februarutfordringen

søndag 18. desember 2011

CASAkreativ + Papirdesign= Sant

Gjett EN gang om jeg koste meg med månedens CASAfeature hihi! Papirdesign wiiii! Jeg finner så mange vakre herligheter å designe fra hos Line. Og har ikke hatt noe problem med å få til å bruke dem. Det er nesten blitt sånn nå at får jeg ikke brukt julekolleksjonen til Papirdesign når november kommer, tror jeg litt av julefølelsen ville bli borte altså....

Her er hva jeg laget til CASAfeature, og jeg sier bare er ikke denne julekolleksjonen alsidig så vet ikke jeg!!

 Her er noen detaljebilder:
 

Så måtte jeg såklart lage litt julepynt, det gjør jeg jo hvert år. Postkassen som jeg la ut er allerede i bruk, og den syns min datter er kjempestas♥ Men vi må ha noe nytt til juletreet, da kom jeg over denne morsomme julekulen. Den er visst opprinnelig polsk :)


Så ble det et par kort også, et tagkort og et med et juletre igjen. Likte så godt uttrykket med papirjuletre. På dette har jeg fått det til å poppe litt ut med å ha Papirdesign sine limputer. Og så limt langs kantene for å få det til å stå mere ut i midten. Blonder som girlander og halvperler som lys.
 
Fargene er bare rålekre mm dyp røde♥

Her er tagkortet:
 
 Vil dere se mere herligheter som CASAkreativ teamet har laget så trykk her! Det ligger utrolig mye lekkert der♥

Nå er jeg på siste innspurt på julekortene, og bakingen. Tenk 4 Advent allerede, tiden flyr avgårde! Håper alle nyter de siste dagene og ikke blir tatt av for mye julestress :)
Stor juleklem fra
Linn

1 kommentar:

  1. Jeg fant forresten link til den julekulen hvis noen var intressert. Legger ut link i bloggen min nå i dag:)

    SvarSlett