Februarutfordringen

onsdag 21. desember 2011

Julekort og Huskebok

Ja her er det siste innspurt med kortene. LITT etter i år med å komme i havn, men å motta julekort i romjulen er vel og kjekt. Satser på det i år altså hihi! Her er et clean n simple kort (ihvertfall for meg å være knis) og så har jeg laget en bursdagskalender/adressebok til min bestis. Kunne jo være kjekt å ha alt på et sted var min ide. Dette kalenderarket er genialt som Bursdagskalender!! Så må nok hamstre flere av de, så jeg får laget meg en kalender selv :)

Her kommer noen bilder fra prosjektene:
Julekortet:


Her er "huskeboken":

Klippearkene er virkelig gull verdt, de er så alsidige på lik linje med Papirdesign sine herlige stempler og mønsterark. Håper alle har en ikke for stressende tid nå de nærmeste dagene før jul. Det er viktig å huske å kose seg oppi alle gjøremålene.
Varm førjulsklem fra meg
Linn♥

2 kommentarer: