Februarutfordringen

torsdag 15. desember 2011

Nissetid


Heisann!

Mitt første innlegg på Papirdesignbloggen! ♥ Vær snille med meg!! :p

Jeg har igjen kost meg med produktene fra Papirdesign. Arket som jeg har brukt på bakgrunnen har jeg spart til det perfekte bildet, for dette arket traff meg "rett i hjertet". Digger det! Er veldig glad i ark som passer til det meste, at du ikke blir låst på noen måte.

Bildet er av min herlige Mikael på snart 4 år! ♥





Jeg har brukt arkene Iskrystall og Bursdagskalender fra Papirdesign
Nissestempelet, Snøkrystallene, Blomstene og Krystall Swirlen er også fra Papirdesign

4 kommentarer:

  1. Nydelig LO! Jeg falt så for det papiet, og det venter på det perfekte bildet hos meg også! ;) Utrolig stilig med det rød du har tatt frem i bildet.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott:) Må prøves å liftes

    SvarSlett
  3. Det var en fantastisk flott lo kristina!!!
    ... og jeg er fullstendig enig om det arket - digger det!!
    Så utrolig fint å bruke det nissestempelet tag - det kommer jeg ganske sikkert å lifte;-)

    SvarSlett