Februarutfordringen

onsdag 22. februar 2012

Herman og Emilie serien til en sukkersøt liten jente♥

Wii jeg har fått en baby igjen å scrappe. Og det er mitt nydelige vakre tantebarn. Gjett om det klødde i fingrene når jeg fikk denne kolleksjonen mellom fingrene. De var som skapt til å få fremhevet mitt skjønne tantebarn♥

Denne er inspirert av Nabon. Hun har laget en scrappevideo og jeg satt fasinert og fulgte med hvordan hun jobbet. Greit jeg har turt å knørve litt av papiret, men når jeg fikk se henne i aksjon. Ble jeg kjempegira. Her skulle det knørves og inkes og rives hihi! Det er superlenge siden jeg har scrappet en LO så kjenner jeg er litt rusten med å stæsje. Men PD  har så flott stæsj som passet bra til arkene:) 

 
Det meste av pynt på denne LOen er fra PD, utenom er litt emballasje (rosa kult eller hva hihi) og noen små roser. I tillegg måtte jeg ha litt tekstur ved å tørrembosse kantene og leke med stensilene mine sammens med glimmermist og molding paste.
Jeg liker jo og å grave i tidligere kolleksjoner fordi de bruker å passe hånd i hanske med de nye. Så bak bildet er fra et tag ark fra PD. Blondene er også fra PD. Teksten i rosa er fra et rub ons hefte jeg har hatt i minst fem år. Passet perfekt til den rosa bakgrunnen:)
 
 Arkene jeg har brukt fra er: Bakside Bamsefar, rosa, Bakside Broderi, Emilie  og svalene er fra vårkolleksjonen. Kalenderarket er fra Julekolleksjonen, bare mistet den rosa:) Den utklipte rosa stjernen er også fra en eldre kolleksjon med temaet vennskap.


Ønsker alle en kreativ uke videre, scrappeklem fra Linn

1 kommentar: