Februarutfordringen

tirsdag 25. september 2012

3 nye kort: Tema - babygutt

Jeg er godt i gang med å kreere med julekolleksjonen som er kommet. Whohooo sier jeg bare!! Problemet er å klare å velge hva å bruke, snakk om luksusproblem eller hva! Men i dag vil jeg vise noen babytema kort jeg har laget.

 På kortet har jeg brukt: Mønsterark fra Herman og Emilie serien: Herman, Ti små tær, Bamsefar, blå, Bakside Ti små tær og stjernene er fra en tidligere mønsterark serie til PD. Her har jeg fått brukt av de flotte båndpakkene - Baby Gutt til PD også, pluss alle blomstene. Jeg er heeelt forgapt i disse store tykke pion blomstene som er kommet. Halvperlene og chipboard er og PD:) Og så har jeg brukt Bokstavklistremerker - hvit.
 Også her brukt fra Herman og Emilie serien: Bakside Bamsefar, blå, Herman. Av pynt har jeg brukt halvperler, chipboardstjerner - Drøm og stempel som og er PD. En detalj jeg likte svært godt er at på det ene chipboard stjernen er det samme mønster som bak ordet BABY. Det er det som er så flott med PD, det er så gjennomført og seriene passer sammen♥
Et bursdagskort til en liten sjarmør. Da må Pelle Politi med såklart! Jeg har brukt mønsterarket: En liten sjåfør, Muligheter, og fra nyeste julekolleksjon -Duften av jul og Vennlig hilsen  , Pelle Politibil stempel kolleksjon og fra stempelbrettet -Til en mann. Bånd: PD - Vintage-Blå, Bokstavklistremerker - Lys Blå. 

Nå skal jeg leke mere med julearkene og også høst kolleksjonen. Som vil si mange gode timer på hobbyrommet ja♥ Heldige meg♥

Scrappeklem fra Linn


1 kommentar:

  1. Flott å se noe fra deg igjen også Linn!! Kjempeflotte babykort:-). Gleder meg til å se juleproduksjonen

    SvarSlett