Februarutfordringen

lørdag 12. januar 2013

Oh happy days!!

Endelig har jeg fått ut tingene mine på mitt nye scrapperom - og det måtte selvsagt feires med å scrappe en lo igjen. Følte det som at jeg ikke lenger husket hvordan det skulle gjøres, men det ble nå et par loer til slutt..
Har litt vanskelige fotoforhold om dagen, så bildet ble ikke helt optimalt - men det får duge.

Jeg har brukt følgende produkter fra Papirdesign:
PD 12702 - Stein (baksiden)
PD 12736 Barnedåp beige (baksiden)
PD 11596 - Englebarn (baksiden)
PD 12703 - Beige kalender 2013 (baksiden)
Stempel fra Smilies-plata
Tagstempel fra ei juleplate
2 bånd fra beige/brun båndpakke

Jeg har fått en bitteliten sniktitt på noe som kommer rett over helga - og dere har noe å se frem til !!!
God helg til alle som er innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar