Februarutfordringen

mandag 22. april 2013

Vår første Bloghop!


For å feire våren og kickstarte vårt DESIGNTEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOG-HOP! Vi håper virkelig at dere har lyst til å komme på besøk hos de ulike Papirdesign-jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne TIDENES PREMIE!! Alle jentene vil i tillegg trekke hver sin vinner av en mindre premie, så pass på at du ikke glemmer en av oss;-)
-------
To celebrate spring, and our fantastic DESIGN-TEAM we’re throwing a BLOG-HOP.
Visit the Papirdesign-girls, and get tons of INSPIRATION and a chance to win this AMAZING PRICE!
All of the girls will draw one lucky winner of a smaller price, so be sure you visit us all!!



Slik fungerer hopp’en:
Besøk hver Papirdesign-jente (du starter på toppen) og følg instruksene der. Til slutt kommenterer du på Papirdesign-bloggen om at du har gjennomført runden din. 
For å bli med i trekningen av hovedpremien må du også ha lagt deg til som følger av Papirdesignbloggen. Har du ikke egen blogg, kan du jo like oss på Facebook.
Du kan få et ekstra lodd om du forteller om bloghopen i din egen blogg og linker tilbake til oss, eller del posten vår på facebook. Bare husk å fortell oss om det her!
Det trekkes en vinner av hoppen den 17.mai, så da må du iallefall komme tilbake og sjekke om du har vunnet.

This is how it works:
Visit all members of the Designteam - starting with the first on the list, and follow the instructions on each blog.  When you have finished the hop, you will end up here again, and you leave us a little comment that you have visited everyone. If you want to be in the draw of this amazing price, you will also have to follow the blog, or if you do not have a blog yourself - you can like us on Facebook.
If you want a extra chance to win, you can also tell others about our Bloghop in your own blog with a direct link to us, or tell people on Facebook. Just be sure to tell us here if you have done so..
The winner will be announced May 17th, so be sure to come back here and check out if you are the lucky winner.
The hop is open for everybody.


Vår talentfulle Ulrika har lagd en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE!!
We’ve all been working on the same sketch, made specially for us by our talented Ulrika.

Slik ser HOPP-LISTA ut:

Så nå blir neste stopp hos vår supertalentfulle Bente.
Your first stop will be at the very talented Bente.

HAPPY HOPP!


92 kommentarer:

  1. Har vært og hoppet rundt, men det var 2 bloggen som ikkje virket? Linn og Renate tror eg det var :-) masse inspirasjon og hente :) lagt meg til som følger :-)

    SvarSlett
  2. Sånn....da har jeg hoppet rundt i fantastisk flotte blogger :)
    Linn sitt innlegg kom på plass rett før jeg gikk inn igjen her, så da fikk jeg fullført alle sammen :)
    Takk for flott inspirasjon og muligheten til å vinne en så flott premie :)

    SvarSlett
  3. Da har jeg hoppet rundt,en blogg som ikke var oppe.Har vært følger av endel av bloggene,elsker papirdesign sine produkter:))

    SvarSlett
  4. Tack för en underbar titt hos alla. Det är verkligen kul med bloghop då man upptäcker nya stjärnor på scraphimlen.
    Tack för chansen att vinna detta jättestora pris. En av tjejerna kunde man ej besöka tyvärr, sidan fanns ej.

    SvarSlett
  5. Har hoppat runt på alla bloggarna och älskar att se alla använda samma skiss men gör sin LOs/Kort så väldigt olika!

    SvarSlett
  6. først av alt må jeg si at dette er en samling av utrolig flinke folk, her er det ene flotte produktet etter det andre.
    skikkelig beundringsverdig.

    jeg har vært innom alle sammen og lagt bilde av candyen i bloggen min.
    i tillegg så er jeg følger både her og på facebook.

    ha en flott uke dere flinke damer.
    klem pia

    SvarSlett
  7. Wow, for ein flott premie! Er klar for litt inspirasjon så skal innom bloggene no.
    Delt på både facebook og i bloggen:-)

    SvarSlett
  8. For en utrolig dyktig gjeng! Jeg har hatt en herlig blogg- hopp runde, hvor jeg fikk utrolig mye inspirasjon :D Og takk for muligheten til å vinne en slik fantastisk premie :D

    SvarSlett
  9. WOW! Snakk om mykje flott inspirasjon! Då har eg vore innom alle på lista og gleder meg til å følge med vidare:-)

    SvarSlett
  10. Hi there! Thanks for the chance to win all these gorgeous stuff!!!! I am sure they would like to visit Greece!haha... I have commented on all posts and I have become a follower to all and I have shared your blog-hop on FB too!
    Hugsss!!xx

    SvarSlett
  11. Har hoppet rundt på alle de herlige bloggene deres. Det er så mye fint og inspirerende. Legger en link om bloghopen i bloggen min :)

    SvarSlett
  12. Da har jeg vært rundt å hoppet i alle bloggene. Masse herlig inspirasjon. Takk muligheten til å vinne premie. Jeg la meg også til som følger og liker på facebook har jeg gjort lenge ;) :)

    SvarSlett
  13. Flotte og kreative damer dere har, her i teamet! Utrolig mye inspirasjon på reisen rundt om i bloggene! Dere er virkelig dyktige! Takk for muligheten til å vinne den flotte premien.

    SvarSlett
  14. Nå har jeg hoppet rundt i alle bloggene, mye flott å se på.
    Jeg har lagt bilde i bloggen min.
    -Meretekj-

    SvarSlett
  15. What a wonderful Hop,I found you through Bente Fagerberg's blog and decided to take a peek...you have some truly talented ladies and each one of their projects were beautiful!the chipboard pieces and flowers were wonderful but what I really liked to see were the different colored letter stickers!I've become a new follower and shared you hop on FB and liked your FB page as well! thank so much for the chance to win such a wonderful prize!

    SvarSlett
  16. Hop-blog er gjennomført og inspirasjon er fått.

    SvarSlett
  17. Da har jeg hoppet rundt i alle bloggene - utrolig mye fint :)

    SvarSlett
  18. For en nydelig og inspirerende bloghop! Det ene lekre bidraget etter det andre gitt!
    Var gøy å se de forskjellige tolkningene av skissen!

    Takk for denne muligheten til å vinne så masse flott goodis!

    Jeg har lagt meg til som følger i alle bloggene, på facebook og delt på bloggen min :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  20. Jeg har været rundt hos alle. Sikke flot inspiration. Jeg har været følger længe, Har delt på Facebook og lagt link og billede på min blog.
    Tak for chancen for at vinde denne FANTASTISKE præmie.

    SvarSlett
  21. Wow this amazing premimum! Thanks for those inspiration.

    SvarSlett
  22. For en herlig og inspirerende blogghopp! Virkelig dyktige kreative hjelpere dere har funnet ;)
    Deler på FB og i bloggen min! Takk for hoppen!

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  23. Thanks for this blog hop - I had wonderful time!

    SvarSlett
  24. Its amazing blog here. I was searching for scrapbook layout and came over here. Would love to hop along and play as well. Its a pleasure to follow your blog.

    Thanks, Hugs-Bhawana

    SvarSlett
  25. Jeg har været rundt og lagt mange kommentarer, men der var to steder jeg ikke kunne blive fast følger, jeg ved ikke hvorfor? knus morkaren.

    SvarSlett
  26. The design team is just so good! I really enjoyed all of the desings! It was a brillant sketch and each of them did a wonderful job creating layouts and even a couple of cards! Thanks for a great hop and a chance to win such fantastic prizes!

    SvarSlett
  27. Jepp da har æ vært å hoppa hos alle sammen og jeg har lakt meg til som følger hos alle sammen bortset fra hos Lise og Renate da det ikke er noen følgerknapp hos dem :O))) Men wow så mye flott di jentene lager :O)

    SvarSlett
  28. For en fantastisk blogghopp! Jeg har vært innom alle bloggene og hentet inspirasjon :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  29. Guys you are doing great job. All the DT's have created a superb layout and inspired me to make one too. Planning to join you guys with my layout soon. Loved every creation and it was a fun filled blog hop. There are two points which you have taken care (1) Given the direct blog hop post link (awesome) & (2) all the dt's have made their post live at the same time.

    Good Luck to all of you.

    SvarSlett
  30. Nu har jag hoppat runt bland alla och sett alla fantastiska saker de gjort. Mycket inspiration är det. Är följare här och hoppas på tur i utlottningen.

    SvarSlett
  31. Thank so much for the chance to win such a wonderful prize!Thanks for those inspiration))))))))

    SvarSlett
  32. Åh...er det mulig! For en premie!Nå har jeg hoppet via alle, lagt igjen kommentarer og følger alle så nær som to (disse hadde ingen plass for å legge seg til). Takk for masse herlig inspirasjon! Jeg er allerede følger hos dere, og har lagt inn et innlegg i bloggen min om bloghoppen deres http://livenskortogsnt.blogspot.no/2013/04/tidenes-bloghop-premie.html.

    SvarSlett
  33. Hallo alle flinke DT'er:) Nå har jeg - etter en travel arbeidsdag på sykehjemmet - hatt en fantastisk reise rundt på bloggene deres... Så mye nydelig og så mye inspirasjon, at jeg blir helt satt ut!! Gleder meg til å følge dere videre, alle sammen!! Bilde av blogghoppen ligger i sidebaren i bloggen min og jeg har delt på Facebook - sånn for sikkerhets skyld, hehe:)
    stor takk og klem fra Synnøve

    SvarSlett
  34. For noen herlige designere du har plukket, Line;) Virkelig verdt turen. Jeg ble kjempeinspirert.
    Ekstra glad for at jeg har truffet et par av dem IRL, og sett hva de kreerer i virkeligheten:)
    Veldig gøy at du fikk istand denne blogghoppen. DIGGER DEG:)
    (Blitt følger av mange av designerne dine:)
    Har publisert dette i bloggen min:)

    SvarSlett
  35. Da har jeg hoppet meg rundt hos alle!!! Fantastiske bidrag fra Designteamet!! Noen er jeg allerede følger av, men veldig gøy å oppdage nye flinke bloggere!!! Du har et fantastisk Designteam av super-dyktige damer!! Tusen takk for all inspirasjonen på hoppe-runden min. Jeg stikker garantert innom dere igjen, for å snuse på nye prosjekter:) Da skal jeg publisere toppen på bloggen min :)

    SvarSlett
  36. Nu har jag hoppat runt hos alla i designteamet och alla är otroligt duktiga och det var roligt att se hur alla har tolkat samma skiss! Delar på FB och följer alla bloggar ! Nu får jág hoppas att jag ar turen med mig!

    SvarSlett
  37. Thanks for the blog-hopp for a chance to win such a wonderful prize! met a wonderful craftswomen! (and some have been familiar for a long time) of their work are gorgeous! happy to become a follower.

    SvarSlett
  38. Wrote to a blog hop in his blog http://irinar2709.blogspot.ru/2013/04/papirdesign-bloghop.html

    SvarSlett
  39. Da har jeg vært innom alle bloggene til disse fantastiske damene deres, men to av bloggene var det ingen plass å legge seg til som følger:)
    Lekker premie:)

    SvarSlett
  40. Just finished your blog hop and really loved it!!! So much inspiration to be found!
    I liked you on facebook and shared your link!!

    SvarSlett
  41. Morsomt og inspirerende å se på sidene til de forskjellige jentene! Er allerede følger her og liker på FB og deler gjerne :-)

    SvarSlett
  42. I finish the blog hop and love all the projects
    the DTs are rock!
    I follow all the rules and share this in facebook too
    xx and tks for all inspiration
    Leila

    SvarSlett
  43. Tusen takk for en kjempeinspirerende blog-hop! Jeg har fått øynene opp for mange flinke scrappere på denne runden! Kun èn av bloggene jeg ikke har lagt meg til som følger på, for der kunne jeg ikke se hvor jeg fikk gjort det - men skal absolutt tilbake der senere! :D

    Har også laget ett eget innlegg om hop'en på bloggen min, slik at flere kan få muligheten til å få samme inspirasjonen som meg!

    SvarSlett
  44. Thank you so much for this amazing blog hop! I saw so many gorgeous creations aloong the way. Really enjoyed hopping along!

    SvarSlett
  45. Bente's project was stunning, and I am now a follower of your blog and your FB page!

    SvarSlett
  46. Very interesting blog-hop! So many inspiration!

    SvarSlett
  47. oh, my post http://anomal1ya.blogspot.ru/2013/04/papirdesign-bloghop.html

    SvarSlett
  48. присоединяюсь к вашему проекту http://nadya-scraplife.blogspot.ru/2013/04/papirdesign.html

    SvarSlett
  49. Wow, så moro å klikke seg gjennom ale bloggene og veldig gøy å se hvordan flere har løst en skisse. Takk for masse inspirasjon og muligheten til å delta!

    Jeg har vært runden og lagt igjen kommentarer hos alle, lagt meg til som følger og laget en egen notis (med bilde) med link til denne candyen i sidebaren i bloggen min.

    Da gjenstår det bare å krysse fingrene!

    SvarSlett
  50. Har vært og hoppet og lagt meg til der jeg kunne. Kjempegod idè. Masse inspirerende å se.

    Stor klem

    SvarSlett
  51. Nå har jeg hoppet rundt hos alle de dyktige DTjentene- og lagt en link i bloggen min.

    SvarSlett
  52. Nå har også jeg hoppet innom alle flotte bloggene :-)
    -Helle-

    SvarSlett
  53. Så mycket fint och inspirerande. Jättehärligt!!
    Jag har kommenterat alla och blivit följare.
    Jag har även delat på FB och min blogg.

    SvarSlett
  54. Nå har jeg hoppet rundt i flotte blogger :) Lagt meg til som følger!! takk for sjansen til å vinne :)

    SvarSlett
  55. Thanks for this blog hop - I've found a lots of inspiration. have a nice day:-)

    SvarSlett
  56. Such fun to blog hop and discover all these talented artists. Thanks for the opportunity and good wishes to you all :)

    SvarSlett
  57. Da har jeg hoppet gjennom alle bloggene - kjempemye fint og mye inspirasjon å hente! Elsker produktene fra Papirdesign, håper jeg er så heldig å vinne. Har også likt dere på Facebook :)

    SvarSlett
  58. Bloggrunden er ferdig og jeg er helt anpusten.. :P Kan ikke tenke meg at jeg ikke er følger her, men skal sjekke... Glemte å skrive til alle dere jeg var på besøk hos at kom gjerne innom hos meg og legg dere til som følger :)
    Så vil jeg si tusen takk for en storstilt blogghopp med DE flotte premiene! Sidebaren min er preget!!
    Tvi tvi og lykke til alle :) klem

    SvarSlett
  59. Underbar hop!! Nu får man hoppas på lite tur, är följare och har lagt till er på min blogg i sidebaren.

    SvarSlett
  60. Da har jeg hoppet rundt og sett.
    Så flotte løsninger ut fra ei skisse.
    Dere i DT er bare sååå fantastisk flinke.

    SvarSlett
  61. Legger i tillegg ut blog-hoppingen på siden min :)

    Her er bloggen min
    http://hegescrappeblogg.blogspot.no/

    SvarSlett
  62. Thank you for the chance to win this great prize.I am already a follower (blog and FB-as Ren Mere).

    SvarSlett
  63. Fabulous blog hop!!! I stopped at all the blogs and left comments :)

    I am a blog and FB follower :)

    SvarSlett
  64. Nu har jag gjort mitt livs första bloghop och det har varit roligt och inspirerande att se vad alla tjejerna skapat. Mycket vackert!

    Jag har även börjat följa alla bloggar, gillat på Facebook och länkat till er från min blogg och skrivit ett inlägg om bloghopen i min blogg.

    Nu hoppas jag så klart på vinst av det jättefina priset. Wow, vilket pris!

    Ha en bra dag önskar Marina
    http://marinassida.blogspot.se

    SvarSlett
  65. Då har eg besøkt alle bloggane og lagt igjen ein kommentar. Har linka til Papirdesign sin blogg i sidebar + lagt bloggen til i den eine blogglista mi. Og lagt meg til som følger her.
    Masse flott å sjå på i blogghopprunden, men har ikkje lagt meg til som følger av dei andre bloggane. Vil ha litt bedre tid å kikke rundt i bloggene før eg gjør det :)

    SvarSlett
  66. Oiii så jeg har koset meg, det har vært en ren nytelse.. Alle sammen er så utrolig dyktige, de gir så mye inspirasjon, jeg kan nesten ikke vente til neste de skal legge ut.

    Jeg har besøkt alle, lagt meg til som følger på blogg og på facebook for dem som har, jeg er følger her inne og har likt deg på facebook, og jeg har omtalt deg på bloggen min
    http://jorunnsfristed.blogspot.no/2013/04/blogghopp-papirdesign.html

    Takk for det dere har satt i gang ♥

    SvarSlett
  67. Da har jeg hoppet meg gjennom hele designteamet! Utrolig, masse, flott inspirasjon <3 Jeg følger alle bloggene og har lagt link til bloghoppen i min sidebar :)
    Så var det bare å krysse fingrene..!
    Anneliklem :)
    Lykke til Papirdesign! (er stolt av å ha vært med i designteamets spede begynnelse)

    SvarSlett
  68. Underbar hop! Jag Har besökt alla och följer bloggen och delar på min blogg! Och håller tummarna för att jag ska ha turen!

    SvarSlett
  69. Så masse fint å se på! Og for en FLOTT premie dere har å dele ut, har likt og delt på facebook. Supert med kombinasjonen av konkurranse og masse herlig inspirasjon:)

    SvarSlett
  70. Så har jeg været på hoppe-tur, og sikke nogle lækre blogge... Vil helt klart følge jer :)
    Kram fra Danmark

    SvarSlett
  71. Heisann,for en herlig blogghopp-runde jeg har hatt:):)Har vært hos samtlige dyktige damer,og er så imponert!!!

    Har reklamert i min sidebar,er følger av dere alle:)

    Hoppetihopp!

    Klem,Linda

    SvarSlett
  72. Закончила марафон по вашим замечательным блогам. Работы девочек просто шикарные! Столько красоты и вкусностей ) Рассказала о блог-хопе у себя http://sj-fox.blogspot.ru/2013/04/papirdesign.html

    SvarSlett
  73. Da har jeg hoppet rundt og sett på alt det lekre designteamet dere har laget.
    Herlig herlig.
    Jeg er følger her og på facebook. Jeg legger også igjen en knapp i min sidebar på blogg
    Klem Gro

    SvarSlett
  74. I am already a follower loved the hop! Feel very inspired!! Thankyou so much!!

    SvarSlett
  75. For en flott og inspirerende bloghopping jeg har hatt :)
    Nydelig premie.
    Jeg har lagt meg til som følger og lagt til bilde/link til bloghoppen i sidebaren min.

    SvarSlett
  76. Så mye fint dere har lagd. Har nå hatt en fantastisk fin hopperunde i bloggene deres. Jeghar lagt meg til som følger her også. Utrolig flott premie dere har her, tenk om jeg hadde blitt den heldige vinneren ♥♥♥

    SvarSlett
  77. WOW for en fantastisk kveld med så mange fine bloggbesøk og så masse inspirasjon, at jeg kan nesten ikke vente med å springe ned på scrapperommet mitt for å få litt utløp! Tusen, tusen takk for å ha laget denne flotte hoppen! Krysser scrappefingrene masse for den nydelige premien!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  78. Masse hærlig inspirasjon!!!
    Da har jeg hoppet rundt hos alle! I tilegg så følger jeg både her og der;)

    SvarSlett
  79. Super blog-hop! Beautiful projects!
    Thank You for inspiration! Thank You for a chance to win!
    I'm new Follower, here is my blog))

    SvarSlett
  80. Artig tidsfordriv en 1.mai-formiddag! Har hoppet rundt som reneste påskeharen, og fått ENORMT med inspirasjon til å sette igang med egne kort utover dagen og kvelden! Blir nok ikke tid til middag, tenker jeg.....Kommer til å følge enkelte av designerne mer nøye, enn andre - smak og behag, osv. Flott initiativ fra deres side å engasjere oss "småscrappere" til å følge med på bloggene og kanskje bidra med egne kreasjoner - TAKK!

    SvarSlett
  81. For et fantastisk designteam!! En fryd for øyet å hoppe rundt i de forskjellinge bloggene!! Her er det masse inspirasjon å hente! Har lagt meg til som følger! Gleder meg til å se hva som kommer! Liker veldig godt produktene til Papirdesign! :)

    SvarSlett
  82. Nå har jeg altså hoppa rundt her i over en time - så utrolig mye fint å se på.:-) Hodet er fullt av inspirasjon - så det spørs om det blir mye hagearbeid i dag.... Har lagt meg til som følger hos alle, linka til dere i bloggen min og liker dere på Face-book. Hva mer kan man gjøre da, - enn å krysse fingre og håpe på en liten premie? :-) :-) :-) Ønsker dere alle flinke damer en superfin søndag. Skal komme innom bloggene for å hente mer inspirasjon når jeg trenger det. :-)

    SvarSlett
  83. Har vært innom alle bloggene og her var det masse lekkert og masse inspirasjon. Kjempeflott å ha muligheten til å vinne den flotte premien. Har lagt meg til som følger hos alle jentene. Legger meg til som følger her og deler den på bloggen min.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  84. Da har jeg hoppet hele runden.
    Artig konkurranse.. Mye fin insåirasjon. :-)

    SvarSlett
  85. Nå har jeg hoppet meg gjennom mange flotte blogger! Jeg har kommentert hos alle de flotte designerne, lagt meg til som følger av bloggene, likt sider på FB og delt posten på FB - jeg har ikke kommet i gang med en scrappeblogg enda..

    Super konkurranse!

    SvarSlett
  86. Ser nå at kommentaren min kom som vesla, sjøl om jeg kaller meg Gro Astri (snøklokka). Vesla var det jeg het før, men har redigert litt i dag siden jeg ikke bruker vesla lenger. Må jeg gå inn og ordne opp hos alle, så det står rett navn?

    SvarSlett
  87. Da har jeg hoppet gjennom alle bloggene - og hentet masse inspirasjon :) Må si du lager mange fine produkter Line! Takk for inspirasjon i haugevis! Er stadig innom bloggen, og skal nå legge meg til som følger!

    SvarSlett
  88. Jeg har også delt info om Blogghoppen på Facebook :)

    SvarSlett
  89. Da har jeg hoppet meg igjennom alle de fantastiske bloggene, og må si at jeg er helt imponert over hvor mye fint det er der ute!Har fulgt noen lenge, men har nå blitt følger av samtlige:D Takk for all inspirasjon!!!

    SvarSlett
  90. Da har jeg vært og hoppet.. såååå masse flott inspirasjon :) Har ikke egen blogg , men liker papirdesign på facebook :):) Takk for flott hoppetur ;)

    SvarSlett
  91. Jeg har lagt meg som følger i alle bloggene, men hvorfor vises de ikke i min blogg?Er heeeeeelt ny i bloggverden.Fikk ikke til å lage link fra min blogg til denne.Tips anyone?

    SvarSlett
  92. Fantastisk hovedpremie dere har satt sammen - her var det MYE lekkert! Digger spesielt alfabetklistremerkene og chipboardstjernene deres, de har det gått mye av!

    Jeg har kost meg rundt i bloggene til alle de dyktige DT'ene deres, masse herlig inspirasjon å hente!

    Jeg er så klart følger av bloggen og liker dere på facebook!'

    Klem Stine :-)

    SvarSlett