Februarutfordringen

onsdag 21. august 2013

Enda et bryllupskort :)

Happy onsdag alle sammen. Håper august har vært fin for alle så langt. Tenk at sommeren skal gå så fort da. I dag vil jeg vise dere et til bryllupskort jeg har laget.
Happy wednesday everyone, hope august is treating you all nicely. It is amazing how fast the summer has gone. Today I want to show another Wedding card I have made. 
Det ble mange forskjellige lekre gråe ark, alle fra PD. Hva arkene heter lister jeg opp helt til sist i posten.
There are a lot of different gray patterned papers on this card. All are Papirdesign. Their names will be listed at the end of this post. 
 Jeg bare er helt fortapt i disse pionblomstene. Disse hvite behandles som skatter kan jeg love dere. For å blinge de litt opp til et bryllup, fant jeg noen diamanter å limte i midten. Surret litt sølvtråd rundt blomstene og bladene for å gi litt mere effekt. Og halvperlene til PD passet såklart helt perfekt♥ En annen blomsterfavoritt er også de små roseknoppene. Helt magisk flotte :) Jeg har selv malt bladene rundt i sølv og glitter.
I totally adore Papirdesign flowers, especially the Pion white flowers. I put some bling in the middle for the occasion.  I also used some silver thread and the lovely pearls from Papirdesign♥ I also adore so much the small rosebuds on the card, also PD. They are so gentle and beautiful. I have painted the leaves myself with silver and glitter to give it a elegant effect.
Dette er inni kortet. En liten gavelomme til brudeparet. Båndene og halvperlen er også PD.
This is inside the card. A little pocket to keep a gift to the wedded couple :) The ribbon, lace, patterned paper and half pearl are all Papirdesign. 

Produkt liste:/Product List
Mønsterark:/Patterned papers:
LYKKE PD 13742 Et hav av roser
PD 11583 Svalene er søte
LYKKE PD 13745 Tanker om framtiden
PD 11583 Svalene er søte - bakside
+ PD ark fra 2011 Vår kolleksjonen

Alfabet klistermerker/alfa stickers
Diverse bånd/ Ribbon and lace
Halvperler/pearls
Blomster /flowers
Klippeark


Best wishes to you all♥

1 kommentar:

  1. Helt nyyydelig Linn <3
    (og hvilken flott gave!(syns jeg skimter hva det er))

    SvarSlett