Februarutfordringen

fredag 9. august 2013

Enjoy your journey...

Hei alle sammen :-)

I dag er det min tur til å vise dere det jeg har laget siden sist. Min eldste sønn reiser ut i verden for å gjøre egne erfaringer. Det er rart å tenke på at han har blitt så stor... I den forbindelse lagde jeg en gavepose. Denne tenkte jeg å vise dere her. 

Hi everyone!

Today it's my turn to show you what I've been creating. This is a giftbag for my oldest son that's about to start his own great journey in life. 



Dette arket til Papirdesign er et av mine favoritter, og heter "Turkis"
 ❤
Stemplet heter "Victor". Jeg har alltid brukt å "sloss" med fotostempel, men Papirdesigns fotostempel er kanonbra!

The pattern paper is called "Turkis" and the stamp is called "Victor"


Blonden er fra  båndpakken som heter "Blå og Grønntoner"

The ribbon is from a package called "Blå og grønntoner"



"Bilderammen" kan snus og vendes på. Det henger nemlig løst som en pakkelapp. På baksiden tenkte jeg å skrive noen gode ord til gutten min ;-) Lokket til eska kan lukkes med magnet.

I can twist and turn the frame in front of the card. This way I can write my son a little note ;-) The lid is closed whit a magnet. 


Jeg ønsker dere alle ei super helg. Kos dere masse, lek og vær kreativ :-)

I wish you all a great and creativ weekend :-) 
Love

Stor klem fra Cathrine.

3 kommentarer:

  1. Nydelig Cathrine!
    Vakker & røff på samme tid :)

    SvarSlett
  2. Wow, så gjennomførte detaljer. Såå vakkert, du er så flink ♥

    SvarSlett