Februarutfordringen

søndag 18. august 2013

To feminine bursdagskort.



Hej, Bente her og da var det min tur  å vise dere noe nytt her i bloggen.
Denne gangen ble det et par kort siden jeg kjenner mange som har bursdag rundt denne tiden.

Hi it's me Bente back to share something I made .
This time I made a couple of cards as I know so many who celebrate birthdays this time of year


Jeg har brukt to ark og restene av det tredje for å lage disse og selv om de ser litt ulike ut finner dere raskt ut at det er omtrent samme framgangsmåte. 
Det meste handler om lager på lager og en egen symaskin :-)

I used two sheets and some scraps to make these cards, and even if they may look different at first sight you'll quickly discover they are basically the same.
I used layering and my trusted sewing machine for this look.

Har du bare laget noen kort i en ganske enkel modell kan de lett varieres i det uendelige, og det er vel det som er sjarmen med disse. Disse to er bare et par eksempel.

When you have made a few card-bases in this basic model your choises of embellishments of course have no limiyt and you can vary them no end.

Jeg håper jeg har gitt dere litt inspirasjon till å komme igang med kortproduksjonen. Det er bare helt super å ha noen ferdige å velge mellom.

I hope you feel inspired to go make some cards of your own. 
It is so nice to have a stash to pick from.

PD 10546 Elise -fram og bak
PD 080407 Nostalgi
 Bling swirl -klar
Mini rose -rosa
liten blomst -hvit

Klem!! / Hugs!!

2 kommentarer: