Februarutfordringen

mandag 16. september 2013

Gunga I Varberg

Okej! Nu är det dags att visa det sista jag gjorde för Sketchabilities. Jag gillade verkligen att skapa efter skisserna med allt fint från Papirdesign! På ett sätt visa världen hur fantastiska de är!

Okay! Time to show you my last work I did for Sketchabilities. I really liked to use all the beutiful things from Papirdesign when I created after the sketches! Kind of show the world how FAB they are!


Jag skapade en lite mer stilren och enkel sida med fokus på fotona. Jag gillar verkligen att använda papper som kanske är tänkta till en speciell årstid och sedan använda dem till en helt annan årstid. Här har jag använt påskpapper till bakgrunden på en sommarlayout.

I made a little more clean and simple page with focus at the photos.  I really like to use papers that maybe are made for one season and then use them for a completely different season.  Here  I used the easter paper for the background on a summer page.


Här tog jag en del större blommor, en stor stjärna och sedan små gula Rosor till mitt cluster. Jag använde också pärlswirlar i ändrana. Så sött!

I used some larger flowers and then I put one big star and some smaller yellow Roses in my cluster. I aslo used some pearlswirls at the ends. Cute!


Material jag använt:
Mönstrade papper: PD 13744 Pip Pip, PD 11588 Högtid, PD 11574 Påske kylliner.
Dekorationer: PD 632 Stjerner Grunge, Pärlswirl brun, Stickers PD 106 Orange
Blommor: Rosor gula små


3 kommentarer:

  1. Great composition! Love the tags in the envelopes and the cluster is divine!

    SvarSlett
  2. Ulrika, LOVE how you overlapped the photos and the tags you used. Great colors and embellies! LOVE your LO!

    SvarSlett
  3. Fikk faktisk litt høstfølelse av disse vårpapirene... ;)
    Veldig koselig LO.

    SvarSlett