Februarutfordringen

mandag 9. september 2013

Tøff jente

Jeg har vært på treff i helgen og jeg måtte jo selvfølgelig pakke med meg den nye juleserien fra Papirdesign.  Bagen på flyet nordover til Trøndersaksa ble av en eller annen merkelig grunn veid til 27 kg  - jeg sier merkelig - for den veide bare 18 kg på vei hjem....   Selv om dette er en juleserie, så papper den utrolig godt til andre prosjekt også.  Her har jeg til og med laget en prinsesselayout !!


This weekend I have been away cropping in Trondheim and met sooo many lovely ladies and I had to pack the new Christmas collection in my bag. Even though this is a christmas collection, they work wonderful even for a princess. 



Måtte jo starte opp med noen av de nye stemplene som kommer senere i høst. De ligger ovenpå et lager med gesso og distress ink.

I had to start up with the upcoming stamps, I  hope you will love them just as much as I do !





Avsluttet lagrene med litt ulike chipboard - stjerner og med tekst og ikke glem å se etter små halvperler også - de har gjemt seg litt her og der.

The top layers are chipboards and don't forget to look for small pearls.



Materialer
PD 13841 Krakelert treverk
PD 13837 Vintage Jul
PD 13839 Låvevegg
Stempler
Chipboardstjerner
Halvperler
Bokstavstickers

3 kommentarer: