Februarutfordringen

tirsdag 5. november 2013

Bente's page as a guest designer at Swedish ''Veckans Skiss''.

Hei og god morgen til dere alle!
Idag har jeg en side som jeg selv liker riktig godt . Jeg laget en skisse til den svenske skissebloggen  Veckans Skiss og dette var en ganske ny opplevelse for meg. Å lager skisser er ikke en av de ting jeg har ansett meg väre spesiellt bra på :-)

Hello and good morning to you all.
Today I have  a page for you that I actually quite like. :-) I made a sketch for the Swedish sketchblog 'Veckans Skiss' and this was rather a new experience for me. Making sketches is not one of the things that I consider myself particularily good at but, hey  here we go...!!


Jeg hadde egentlig tenkt å vise mine seneste julekort med PD her, men tenkte at jeg istedenfor ville pushe litt for denne utfordringen. 

I was going to share my latestt papirdesign Christmascards today, but then I remembered about this chasllenge and decided to tell you about that instead.


 Jeg har brukt de nye julearkene her, men i en sånn litt annen sasmmenheng blir de jo allt annet 
enn 'julete'.

I used papers from the new 'Julehilsen'collection, but used like this they are not very christmassy 
at all. -Versatile as most things PD!!


 Som vanlig har jeg storkost meg med Papirdesign blomster og pynt i lange baner!!

As usual I had a fabulous time with all the lovely Papirdesign flowers and other embellishments!


Takk for at dere titter in idag. Håper dere kjenner dere litt inspirert av min nye side.

Thanks so much for looking in today.I hope you like my new page.

Hugs!!


Papirdesign papers: 
Julehilsen-Bark
Julehilsen-Krakelert treverk
Til konfirmanten-Kjäre konfirmant
Papirdesign blomster, chipboardhjerte lilla, perleswirl lilla, halvperler.

3 kommentarer:

  1. Oj vad tjusigt! Fina färger och blommorna ramar verkligen in fint!

    SvarSlett
  2. Virkelig flott bruk av nye papirer og pynt!! Skikkelig Bente-layout med lekre detaljer.

    SvarSlett