Februarutfordringen

søndag 10. november 2013

Farsdag

Gratulerer til alle pappaer der ute!! Vi regner med at mange satt og lagde farsdagskort i går, og noen delte også med oss på Facebook-siden vår. Vi blir kjempeglade når noen deler sitt arbeid med oss, så fortsett gjerne med det!! Du kan da enten legge bilde på veggen vår, eller legge en link til blogginnlegget ditt - så kommer vi innom deg!

Jeg satt også og lagde farsdagskort i går, og da jeg skulle lete etter inspirasjon - gikk jeg til vår egen dyktige Elisabeth.. Hun lager så stilige kort, så jeg fikk lyst å prøve meg i hennes stil:-) Det ble vel ikke like lekkert som hennes pleier å bli, men her er det iallefall:

Today is fathers day in Norway, and we guess that many scrapbookers out there were making cards last night.. I did, and I found inspiration from our own Elisabeth. She makes such beautiful cards!! 
I have used old and newer papers - chipboard, flowers and new stamps.
Jeg har kost meg med både gamle og nye papirer, nye stempler, roser, gardenia og chipboardstjerner.. 


Produktliste:
PD10555 "Pappa"
PD 105.. "fratulerer med dagen"
PD13756"... med sko"
PD 13757 "... gratulerer"
Chipboardstjerner
Stempler; 
- murstein
- småtekster
- bokstaver (skrevet pappa med)
tekststempel på innsiden
Roser; små grå - i to str
Gardenia, små grå

Da ønsker vi alle en riktig god feiring av pappaene der ute.
Vi poster vinneren av oktoberutfordringen vår senere i dag, så kom gjerne tilbake igjen da.

We will announce the winner of our October challenge later today, so please come back then:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar