Februarutfordringen

fredag 29. november 2013

Mmmmm...Sjokolade!

Hei igjen!

Nå er det snart jul, og hva er vel bedre en å få eller gi sjokolade? Jeg elsker sjokolade! Da er Sjokoladepapiret fra Papirdesign midt i blinken! Til denne esken har jeg brukt forsiden og baksiden på mønsterarket.
Malen har jeg funnet på nettet, og er laget av ei svært dyktig dame som heter Tara Brown. Til "Sjokoladedrøm-arket" passer den esken helt perfekt synes iallefall jeg.
---------

Hi!

I'ts almost christmas, and chocolate is the perfect gift. I love chocolate! The pattern paper from Papirdesign called "Sjokoladedrøm" is amazing, and perfect for decorating this box. The template for this box is made by the talented lady, Tara Brown.





Innsiden av esken. Det er her herlighetene skal ligge ;-)
-------
This is the inside of the box.


Litt detaljer av lokkene.
--------
Some details.




Materialliste

PD 13846 - Julehilsen /Sjokoladedrøm
PD 12702 - Naturligvis /Stein
Hvite og brune roser
Brune halvperler

Håper dere får ei god helg!
--------
I wish you all a lovley weekend.
Love from

Kreativ klem fra
Cathrine :-)

2 kommentarer:

  1. Boksene dine er utrolig flotte Cathrine. Gjennomførte til tusen!!

    SvarSlett
  2. Marianne, du gjør meg så glad heeeeelt inni hjerterota <3 klem!

    SvarSlett