Februarutfordringen

torsdag 16. januar 2014

Kalender 2014


Slik ble altså årets kalender,
i ramme som kan henges opp, eller stå på skrivebordet kanskje?
This years calendar, in a frame to put on your wall or table.
 
Til bakgrunn har jeg brukt arket TAVLE.
Det er så stilig i seg selv at det ikke trenger noen som helst behandling :)
Jeg fjernet glasset i rammen og festa arket rett på bakplata til rammen.
Arket KALENDER 2014 er kuttet opp og lagt i bunke, før det ble hengt opp med klyper.
Ellers har jeg pyntet med alskens herlige roser og knopper, kule dots og fine små ord, fra ny stempelplate, til å ta med seg på veien gjennom året :)
 
Kom innom bloggen igjen på søndag, da kommer det en kort tutorial på hvordan jeg ga den nye rammen gammel patina ;)
On sunday I will give a tutorial to show you how to make a new frame look old.


Noen nærbilder:
Closeups:






 
Produktliste:
Skolestart PD 13847 Tavle
Julehilsen PD 13842 Kalender 2014
Roser og knopper i forskjellige farger og størrelser
Dots, sorte og grå
Stempel, små tekster
 
Håper du ble inspirert!
Hope you got inspired!
 
Hilsen Renate




1 kommentar:

  1. Åhh steike sier jeg bare.. Råååå stilig. Bøyer meg i støvet jeg ♥

    SvarSlett