Februarutfordringen

onsdag 22. januar 2014

Tusen takk - Kort/ Thank you card

Hei i dag vil jeg vise dere et litt annerledes kort. Jeg er jo glad i eksperimentere med medium. Her har jeg noen lag med tyll og så Papirdesign mønsterark. Disse har jeg lagt lagvis i medium. Litt vanskelig å forklare kortfattet ;) Så har jeg klippet det til et hjerte og festet det med Gel medium i bakgrunnen. Glitteret er ifra Mod Podge Sparkle.

Hi ♥ Today I want to show you a different kind of card. I love to experiment with mediums of many sorts. Here I have used layers of lace and Papirdesign pattern papers. Then when it was dry I cut out the heart, and adhered it to the background with Gel Medium. The glitter is Mod Podge sparkle, can never get enough sparkle lol!


På mønsterarket har jeg distresset kantene, brukt stensil og molding paste. Stempelet Tusen takk er såklart Papirdesign, jeg syns den fonten er så fin ♥ Jeg har brukt hvit embossing enamel og så stemplet i det mens det var varmt. / On the patterned paper I have distressed the edges, used a stencil and molding paste. The word stamp is from Papirdesign. It says Thank you. I used White embossing enamel and stamped in it while it was hot. I love the effect.


Jeg er såå glad i disse nye dottene fra Papirdesign. Det er så lekre!! Man får dem i mange forskjellige farger og flere størrelser.
Also I am so in love the these new dots from Papirdesign. They are so yummy to work with and in different sizes and wonderful colors. They really look like paintdrops, and I looove paint ♥


Her ser man bedre at de små hjertene er inni tyllet ;) /Here you can see the little hearts embedded in the lace ;)

Produktliste:

Mens vi venter PD 12705 Juleroser
Julehilsen PD 13836 Nostalgisk Jul
Stempel - Tusen takk
Dotter i lilla (*55 stk pr pakke i tre farger. Som etterligner malingsperler. Størrelsene varierer fra 0,3 - 0,7 i diameter.)

Takk for titten og ha en fin onsdag videre alle sammen :) / Thanks for stopping by and have a wonderful Wednesday everyone :)
Linn

3 kommentarer:

  1. Stilig!
    Kreativt & spennende, Linn! Skulle hatt meg et lynkurs i bruk av div medium, der er du rå :D

    SvarSlett
  2. Wow for et kort.. Det glitrer og er så gjennomført, diggbart!!

    SvarSlett