Februarutfordringen

fredag 7. mars 2014

Gratulerer med dagen- tag

Hei alle sammen, og god fredag :-)

Har fått tag-dilla, og koser meg med å lage disse for tida. Jeg har kosa meg ekstra med å lage denne, for her har jeg gjort ting jeg gjør så alt for sjeldent, nemlig å bruke stensiler, male og sprayet.
........
I love to make tags, and have made a lot of them lately. I tought it was extra fun to make this one because I used stencils, paint and spray.



Litt nærbilder.

Some clooseups.


Materialliste:

Mønsterark:
PD 14889 Forventning; Trevegg
PD 13756 En herremann; Med sko

Stempel:
PD 13794 Ord til deg
PD 13778 Lin og mur
PD 13813 Kul

Chipboardstjerner
Gule Dotter
Diverse bånd

Lek og vær glad, og ikke minst ha ei herlig og kreativ helg :-)
.......
Play, have fun, and have a lovley weekend everyone :-)
Hugs!

Stor klem fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. OJOJOJOJ denne var råålekker!!

    SvarSlett
  2. wow bøyer meg i støvet.. Rååå kuul Tag.. Den som får denne er heldig ♥ Ha ei nydelig helg ♥

    SvarSlett