Februarutfordringen

tirsdag 6. mai 2014

En dekorert konfekteske.


Idag vil jeg vise noen bilder på min seneste dekorerte eske. Den skal få en liten gave inni og gis til en venninne på bursdagen hennes.

Today I have a decorated box to share. I will add a small gift to the inside and give it to a friend who has a birthday soon.

Etter å ha spist opp godsakene som var i esken hadde jeg ikke lyst til å kaste den.
Jeg har kledd esken med papir fra vårens kolleksjon 'Forventning'.

After eating all the Turkish Delights in the box I did not feel like throwing it away.
I used paper from the Spring collection 'Forventning' to dress it up.


Jeg klippte litt slurvete på frihånd ut papir for å dekorere den og limte de på. Först på toppen av lokket og så langsmed siden av esken. For å gjemme 'skjöyten' satte jeg dit en bit svart paljettbånd.

I cut out pattered paper a little haphazardly and glued them to the lid. Firstly one pattern to the top and then another pattern for the side. 
I added a strip of sequinribbon to cover up where the papers meet.



  Jeg brukte dies fra Sizzix for å dekorere lokket. Jeg satte först to knallrosa 'rosettes' på lokket og lutet så en stor blomst av Papirdesign-papir lett over dem. Jeg ville skape litt dimensjon i dekorasjonene.

I used some great dies by Sizzix to decorate the lid. After cutting and glueing down a trellies pattern I added a couple of mini rosettes and then a large handmade flower on top. I used pop dots to add dimension.


Her er noen närbilder til:

A few more close ups:


De herlige pionene til Papirdesign pryder ett hvert prosjekt. Nyyydelige!

I just think those larger peony buds from Papirdesign are sooo lovely!!



Håper dette falt i smak. 
Mitt råd: spis masse konfekt så får dere også en eske å dekorere :-) Hi hi!
Ha en god dag!

I hope you liked this.
 I'll leave you with some advise; ...
Eat lots of Turkish Delights (or other sweets) and you'll have your own box to alter :-) LOL!
Have a good day!

Produkter av Papirdesign:
 Forventning: Festdag,
Forventning: Jakob og Jenny,
Miniroser: hvite og mörkröde
Pioner: rosa
Limputer
Kakeserviett: liten hvit



1 kommentar:

  1. For en lekker eske ♥

    Tror nok det er ei som blir glad for den ja :)

    SvarSlett