Februarutfordringen

tirsdag 17. juni 2014

Ett penalhus med blomster

Hei hei, her er Bente igjen med mitt tirsdagsprojekt!!


Her i Sverige har vi hatt en nydelig helg og jeg håper på det samme for dere!
Min datter har hatt stor omorganisering av alle sakene på rommet sitt og hun fant blandt annet en hel haug med penner og blyanter. Jeg har hatt ett udekorert penalhus i trä liggende och nå var det tid for å ta det fram.
My daughter has been doing a major cleaning and sorting of her room and we found loads of loose pecils laying around. I decided to decorate a wooden pencilbox that I've had for along for her to keep them in.

Jeg brukte en frameworksd die fra Sizzix for å skjäre ut 'spalje-mönsteret og kledde mitt tre-penalhus på alle sider. 

I used a frameworks die from Sizzix to cut out the lattice pattern.


Forutom de alldeles nydelige små Papirdesign blomstene som alle er mine favoritter så har jeg brukt en die for å lage egne blomster skuret ut av mönsterpapir fra PD.

Apart from the adorable blooms by Papirdesign I used a favourite die to cut out and make my own flowers from a Papirdesig patterned paper.


Håper mitt lile penalhus fallt i smak!/ I hope you liked it!

Papirdesign - Forventning, Jakob
Papirdesign - Lykke til  (blomstene og 'listen')
Papirdesign - pion, rosa
Papirdesign - cherryblossom,rosa
Papirdesign - miniroser, (rosa, lysegrönn)

Andre produkter-
penalhus i tre
 dies fra Sizzix

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar