Februarutfordringen

mandag 7. juli 2014

Mer bilder på mitt Stafflikort

Det här kortet skapade jag som inspiration till våran sommarutmaning som sträcker sig fram till den sista juli. Ni är väl med?!
Jag tänkte visa lite mer närbilder och den lilla specialvikningen jag gjorde idag.

Min mamma fick det här koret när hon fyllde år för en vecka sedan. Vi var många som ville skriva våra namn på kortet så jag skapade en extra flik som rymde allas namn. Så när kortet står upp kan man lyfta upp den främre fliken och ännu en flik finns att skriva på!

Jag jobbade med många lager och använde mig också av Papirdesigns 3D kuddar. 
Jag har använt dies från Spellbinders och Marianne Design. Sists fäste jag en av de söta Chipboard plaketterna. Ett enkelt men väldigt fint sätt att få text på dina kort. Många pärlor gör att kortet känns extra lyxigt!


Material jag använt från Papirdesign:
Papper: PD 14885 Lille sommerfugl, PD 12737 Barnedåp, PD13746 Rosa Pioner
Dekorationer: Pärlor gröna, Stickers PD 112 mörk rosa, Chipboard plakett Jente PD 679

Många kramar från Ulrika!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar