Februarutfordringen

tirsdag 3. februar 2015

Søt gave og kort til Valentinsdagen

I slutten av neste uke er det valentinsdagen. Jeg pleier ikke å gjøre noe stort av denne dagen, men tenkte jeg skulle overraske noen med noe søtt... Da ble dette laget:

 Jeg har pyntet en liten sukkertøykrukke ganske enkelt, og lagde et matchende kort til..


Arkene er fra de siste 2 års julekolleksjoner, og jeg pyntet helt enkelt med litt røde roser og noen røde halvperler. I de små pakkene med klistremerker, fant jeg dette som passet godt til prosjektet:-)


Jeg pyntet opp Papirdesigns Chipboardhjerter med et gammelt, gammelt Papirdesignark. Jeg vet faktisk ikke om det er å få kjøpt lenger, men måtte likevel bruke en gammel rest jeg fant.. Hjertet er festet med  3D-pute på toppen, og jeg har limt på litt røde halvperler og en rose.

Jeg har puttet litt av yndlingsgodisen oppi - så nå må det vel være søtt nok...

Kortet ville jeg gjøre enkelt, men det skulle matche boksen, og jeg har brukt de samme elementene. Chipboardhjerte, halvperler og de samme mønsterarkene. I tillegg la jeg på en doilie bak..

Produkter:
Ark: 080932 Tre fine ord, PD14973 Jul i vente, PD13839 Låvevegg
3D puter, chipboardhjerter, røde halvperler, røde roser og røde roseknopper.

4 kommentarer:

  1. Søtt som drops! Nydelig og genialt laget :-)

    SvarSlett
  2. Så lekkert- både krukken og kortet!! :-D

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort og krukke. Nydelig!

    SvarSlett