Februarutfordringen

fredag 31. juli 2015

Clean and Simple layout



I dag vil jeg vise en Clean and simple layout med min yngste sønn. Disse arkene er virkelig lekre i fargen, og jeg hadde lyst å la de virkelig komme til sin rett. Jeg valgte derfor å lage en veldig enkel LO, med fokus på bilde, mønsterark og mye tekst.


På denne LOen har jeg ingen pynt, annet enn utklippede "piler" i mønsterarket "tavle". Ellers er det rivekantene, litt pennestreker og noen få dotter som står for pynten. Datoen er stemplet på en egen liten arkbit og limt på i hjørnet for at den skal bli tydeligere å lese.


Produkter brukt:
Ark: PD 15036 Fisketur, PD 15023 Bryllupsfest Beige, PD 13847 Tavle
Stempel: PD 13790 Hei på deg
Annet: PD 14933 Alfabet svart klistremerke, Svarte dotter

1 kommentar:

  1. Så herlig C&S LO ♥ Digger at du har fått med så mye tekst uten at det ser rotete ut :D
    Takk for herlig inspirasjon ♥

    SvarSlett