Februarutfordringen

mandag 13. juli 2015

Lys blå jente-LO

Det blir mye rosa LO-er når man scrapper til jente.  Noen ganger blir jeg litt lei alt det rosa og får lyst til å lage noe i helt andre farger til henne også.  Idag vil jeg derfor vise dere en lyseblå LO jeg har laget med barnehagebilder av gulljenta :-)

Denne koste jeg meg virkelig med å lage.  De lyseblå mønsterpapirene fra Papirdesign er bare helt utrolig lekre, og så gøy når jeg kan kombinere ulike kolleksjoner. Her har jeg brukt bakgrunnsark fra "Lille Mirakel", mens de andre arkene er fra "Hell og Lykke".  Jeg har brukt gesso på bakgrunnen for å duse den litt ned, samt modelling paste og stensil.

Bak bildeserien har jeg bygget opp med kakeserviett, mønsterark og stempeltrykk. Jeg har pyntet med bla søte små blomster og dotter.



Produkter:
Ark: Lille Mirakel: PD 14969 - Lille dåpsgutt, Hell og Lykke: PD 15028 - Blåklokker, PD 15997 - Du er invitert.
Stempel: PD 13800 - Kamera
Blomster: Små søte blomster - blå
Annet: PD 14956 Trefigurer, sommer, PD 14932 - Alfabet, brun, PD 103 - Klistremerker, lys blå, PD 13817 - Kakeservietter, 14 cm, Blå dotter.

Kreativ hilsen fra


1 kommentar: