Februarutfordringen

tirsdag 4. august 2015

MINIALBUM OG KORT TIL BABY/DÅPSBARN

Heisann alle sammen :)

Så var det tirsdag igjen og min tur til å publisere her på Papirdesign bloggen.
Denne gangen har jeg laget flere prosjekter som passer fint til baby/dåpsbarn.

Mini Album: 

 Papirdesign har noen herlige papirer til baby i serien Lille Mirakel, hvor den ene siden har kort i 3x4" og 4x6" på baksiden. Disse kortene passer perfekt til en type "mitt første år" album eller dåpsalbum. Albumet måler 6 1/2" x 4 2/8" og alle papirene jeg har brukt kommer fra Lille Mirakel - Serien til Papirdesign. 


Fremsiden på albumet har jeg pyntet med papirer, stempeltrykk, masse lekre blomster, halvperler, stickers og kakeserviett. 


Alle sidene er dekorert med enten mønsterark eller kort fra papirdesign. 




Her er det masse plass til bilder og herlige minner. 


I tillegg til albumet har jeg laget noen bordkort til å ha på kake- og gavebordet i dåp/navnefest.

Produktliste:
Ark: PD 14990 Lille Mirakel - Bitteliten, PD 14970 Lille Mirakel - Babyjente,
PD 14968 Lille Mirakel - Lille Dåpsjente
Blomster: Pion - hvit, Små roser - hvit, Tulipan - hvit
Annet: Halvpeler - rosa 

♥♥♥

Kort: 

 Dette babykortet er laget med de samme nydelige papirene som albumet og bordkortene.
Kortet er 5 1/2" x 5 1/2" og er pyntet med lekre blomster, kakeserviett, blonder, diecut, halvperler og et herlig motiv. 


Chipboard ordet "baby" er egentlig helt hvit,
men for at det skulle passe bedre til kortet mitt har jeg embosset det. 


Produktliste: 
Ark:
 PD 14990 Lille Mirakel - Bitte Liten, PD 14970 Lille Mirakel - Babyjente
PD 13746 Lykke - Rosa Pioner
Blomster: Asalea - hvit, Asalea - rosa, Hibiscus - rosa, Pion - hvit, Tulipan - hvit, Rufseknopp - hvit
Annet: PD 633 Chipboard ord, Baby, Bånd og blonder - hvit, halvperler - rosa

Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar