Februarutfordringen

lørdag 17. oktober 2015

Nye treverksark og litt juleark

I juleserien "Til ettertanke" er det to nye treverksark, og jeg har brukt det brune på layouten jeg viser
frem i dag. Det ga en perfekt ramme til de høstlige bildene mine. Vanligvis bruker jeg mest små bilder når jeg scrapper, så jeg utfordret meg selv til å ta den helt ut og scrappe et STORT bilde denne gangen. 

Jeg fant frem hashtag-stempelplata fra i fjor, og der fant jeg flere stempler som også kan brukes i andre situasjoner enn jul.

Jeg er skikkelig svak for de små ord-klistremerkene. Nå kommer Papirdesign med enda flere design på disse, og det er bare å glede seg, for de er kule!! Disse er av den gamle typen. Jeg har skrevet tekst til layouten på et gammelt stempel fra Papirdesign.

Noe som er helt nytt i årets julekolleksjon - er disse månedsmarkeringene. Her har jeg klippet ut en sirkel, men det er mer muligheter på arket.  Veldig anvendelig til layouter, kort og PL-sider.

Produkter:
Ark: PD15074 Snødryss, PD15072 Kalender2015 
Annet:  Klistremerker ord, klistremerker alfabet - brun, trefigur fugl, journalingstempel.

Her er årets kalenderark


Og så har jeg et par julekort på lager også.. 
På mitt første kort har jeg brukt de nydelige grønne arkene fra den nye juleserien "Til ettertanke" og min favoritt jule-dies - "Julehilsen". 

Papirdesign har faktisk sluppet noen nye blomster igjen også - og denne store hvite rosen er en av nyhetene.. I tillegg har jeg brukt en blanding av roser, roseknopper og hvite julestjerner.
Dette kortet ble for øvrig levert til en utfordring hos Scrappelyst.



En riktig god lørdag til dere alle..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar