Februarutfordringen

torsdag 14. januar 2016

KORT TIL EN GOD VENN

Heisann!
Torsdag og allerede midt i januar.. Skal si tiden flyr ;)
Idag vil jeg vise et vennekort, hvor jeg igjen har brukt de flotte papirene i serien "MANN ER MANN".  Kortet er til en god venninne - så det viser bare hvor utrolig mye forskjellig en kan bruke disse arka til, nemlig ikke bare til mennene ;)  Bare digger de nydelige blåfargene som er på noen av disse arka.

Jeg har brukt en dies som jeg kjøpte i høst, som lager et litt fancy vri med brett og en sirkel som roterer når du bretter det.



Sånn ser framsida på kortet mitt ut. Jeg har farget et Magnolia-stempel med Promakers og brukt paperpiecing på klærne til Tilda - med rester fra de samme mønsterarka. Er hun ikke søt?




Og sånn blir kortet utbrettet - og nå er sirkelen snudd og her er et stempel på baksiden. Jeg har også brukt en Spellbinder dies og stemplet et nydelig vennestempel på det bredeste panelet.




En liten close-up på fine Tilda ;) 

Produkter som er brukt:

Mønsterark: Mann er mann PD 15118 Uteboden, PD 15119 Bart med fart og PD 15116 Beste pappa.
Stempler: PD 14961 Min venn
Dies: PD 15063
Annet: Hvit krystantemum og blå hortensia + små blomsterknopper, halvperler. Blå båndpakke.

Ha en nydelig torsdag :)

Smil og klem, Synnøve





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar