Februarutfordringen

lørdag 20. februar 2016

Staffelikort og litt slossing

Som alle de andre jentene i designteamet har jeg storkost meg med de nye arkene i "Muligheter". 
Først vil jeg vise et staffeli-kort lagd med ett av de lekre blå arkene og blå kartong. 
I front har jeg brukt de nye utklippsordene. Perfekte å bruke på kort!

Jeg har brukt et lite utvalg med diverse blomster til forsiden, og to små søte blomster til å holde kortet oppe. Jeg har også punsjet ut litt kartong som det kan skrives en hilsen på.


Produkter:
Ark: PD 16151 Blomsterdrøm. Blå kartong.
Blomster: Hvite roser 3,5 cm, tulipaner, små søte blomster blå, små roseblader, blå gardenia.Annet: Utklippsord, 3D-puter

Så har jeg en layout også..
Vi har ei som gjerne utfordrer oss til en slosskamp - eller håndbak, alltid skråsikker på at vi voksne ender opp med bank..

(layouten er lagd som en lift av denne..)

Produkter:
Ark:  PD 16154 Gledens dag,  PD 16148 Drivved, PD 16143 En stjerne
Stempel: PD 13771 Piler
Klistremerker: PD 15045 Klistremerker Moroklumpen

Riktig god helg og vinterferie til dere alle.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar