Februarutfordringen

lørdag 2. april 2016

Påsketurister og litt Project Life

Påsken er tilbakelagt, og endelig ser vi snev av våren - også her nord. Min påskeferie var sørpå i år, og her er en veldig enkel layout av mine to påsketurister på bytur.. Arkene er fra "Muligheter". 


Produkter:
Papir: PD16149 Murstein, PD16160 Omfavn gleden, PD16159 Vår i luften, PD14912 Sjokolademuffins
Klistremerker: PD 15052, Weekend,
Trefigur: PD 14954 Trefigurer, fugler
Chipboardstjerner 


I tillegg til layout, tenkte jeg også vise frem en dobbeltside fra mitt Project Life album. Sist gang jeg postet en PL-side, savnet jeg PL-arkene fra Papirdesign. Nå har jeg fått tak i et par eksemplarer, og har brukt vinterarket til sidene mine sammen med et par andre ark.
Jeg liker å holde Pl-sidene mine relativt enkle, og derfor har jeg nøyd meg med et par små stempler, og noen klistremerker som pynt. 

Klistremerkebokstavene passer veldig bra til dette formatet - de er smale og ikke for store.

Stemplene fant jeg på hashtag-stemplplaten og sommerferieplaten. Jeg ville ikke ha med teksten på den ene pl-tag`en , så der punsjet jeg ut en hvit sirkel og festet en button der. Disse sidene blir iallefall veldig enkle å lage når man har ark som nesten er ferdig pyntet allerede. . 
Produkter:
Papir: PD 14978 Tiddeligbom, PD 15084 Snøvær, 
Klistremerker: Stickers - lyse blå, PD 15048, Vintersmil
Stempler: PD 14951 Hashtags, PD 13787 Ferie    
Annet: button


Riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar