Februarutfordringen

torsdag 30. juni 2016

2 ÅRS BURSDAG

Idag har jeg et bursdagskort til en 2 åring å vise! Mitt lille barnebarn Astri fyller faktisk 2 år akkurat idag, og jeg har som seg hør og bør laget et kort til henne :)
Motivet er et digitalt stempel fra Mo's digistamps - jeg falt helt pladask for dette. Det er liksom SÅÅ henne :)




Har brukt herlige PD-ark i rosatoner og de klistremerke-orda er jo bare lekre!





Ballongene er fra Hipp hurra diesen og jeg har limt en GRATULERER chipboard oppå de.




Sjekk dette herlige stempelet! Jeg har fargelagt det med promakers og brukt litt glitterlim, som kanskje ikke er så lett å se..

Gleder meg til å feire den lille snuppa  senere idag :)


Produkter:
Mønsterark: PD 16141 Roseduft (Muligheter) og PD 14968 Lille dåpsjente (Lille Mirakel)
Dies: Hurra for deg
Chipboard: PD 16166 Gratulerer
Miniroser
Klistremerkeord: PD 15044 Frøken fryd + gule og rosa bokstavklister
Rosa og hvite halvperler

ØNSKER DEG EN FIN TORSDAG!

smil og klem, Synnøve




1 kommentar: