Februarutfordringen

lørdag 11. juni 2016

3 kort

Hei - i dag er det Marianne sin tur å poste litt inspirasjon til dere. Jeg har tatt utgangspunkt i juniutfordringen vår - "Feiring" og har laget tre kort til kortboksen min. 
Jeg har snart brukt opp alle kortene jeg har liggende, så det var på tide å lage noen nye. Mine kort er som regel ganske enkle, og disse er av det enkle og raske slaget. 


Alle tre kortene er laget med lilla kartong og mønsterark fra arkserien "Muligheter". Jeg har også brukt de nye utstansede ordene.  De gjør kortlagingen enda enklere og raskere:-)
  
Kort nummer to følger samme mal - men nå med mønsterarket nederst, og båndspennen er byttet ut med en liten sløyfe. 
 Det tredje kortet er også enkelt - men her måtte jeg ha litt mer mønsterark og litt blomster også..
Her er trekløveret mitt samlet.. Håper du ble inspirert til å lage noen enkle kort - eller til å bli med på utfordringen vår i juni..

Produkter:
Ark: Lilla kartong, PD 16157 Festfin og klar, PD 16158 Si det med
Ord: PD 16161 Din dag, PD 16165 Gratulerer, PD 16166 Gratulerer 2
Bånd: fra hvit båndpakke
Blomster: Lilla pioner, lilla krysantemum, små blomsterblader.




1 kommentar: