Februarutfordringen

onsdag 15. juni 2016

Avskjedskort

Hei hei:-) I dag viser eg fram eit avskjedskort eg har laga til jobben. Etter ferien begynner eg i ny jobb og forlater ein fantastisk arbeidsplass. Så den gjengen der fortjener i alle fall eit kort:-)

Kortet er enkelt laga med to paneler i mønsterark og ein tag der bakgrunnen er laga med Brushos. Tekststempelet passer veldig til den jobben ein gjer på ein barnevernsinstitusjon, sjølv om ein ikkje blir ein venn i den forstand er det andre virkelig treffende.
Pynten er enkel og stjerna symboliserer at dei som jobber der er stjerner;-)

 Inni kortet har eg brukt ord stempel som stikkord for det som kjennetegner arbeidsplassen. Ellers er det kun pynt i form av ein tag men Brushos her og.


Produkter: 
Mønsterark: Muligheter - PD16147 Naturligvis, brun, Hell og lykke - PD15999 Ung og stilig
Stempel: PD14961 Min venn, PD14958 Stå på, PD13795 Fri som fuglen, PD13794 Ord til deg
Blomster: Asalea, rosa, Søte blomster, vintage lilla
Annet: PD 16163 Stjerner

Ha ein strålande onsdag:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar