Februarutfordringen

torsdag 23. juni 2016

Beautybox

Hei!
I dag har jeg en beautybox å vise dere :)
Jeg hadde en sekskantet boks i en nydelig mintgrønn farge stående og støve ned,
så jeg tenkte; Hvorfor ikke pynte den og ta den i bruk til noe?!
Som tenkt, så gjort!
Mønsterarket Vakker hadde helt riktig tema, da jeg har planer om å fylle boksen med
alle neglelakkflaskene mine og evt. annen makeup om det blir plass...
Jeg har kuttet opp dobbeltpaneler på alle sidene, med kartong fra Monokromatisk- serien
nederst, og mønsterarket Vakker oppå.
De utstansede ordene på to av sidene har jeg fargelagt med ProMarkers.
Ellers har jeg pynta med alskens herligheter på toppen av boksen :)


 Nærbilder:





Produkter:
Papirer:
Monokromatisk PD 15095 Rosa 2
Muligheter PD 16138 Vakker
Pynt:
Utstansede ord PD 16161 Din dag og PD 16162 Hipp hurra
Buttons
Pioner
Roser
Miniroser
Knopper
Kirsebærblomster
Søte blomster
Krystallswirl
Kanskje du og har en tom boks stående,
som bare venter på nytt liv?!

Sommerklem fra


1 kommentar: