Februarutfordringen

lørdag 4. juni 2016

De beste ønsker for dagen.


I dag viser jeg frem et konfirmasjonskort som har ulike elementer av 
Papirdesignprodukter
som er verdt å legge merke til.

Jeg har også denne gangen valgt motivstemplet "Festklar" som jeg har
såvidt fargelagt med Copics tusjer.

Mønsterarkene er svertet med grønn og svart stempelpute, og jeg har i tillegg "splættet" på 
med litt svart og hvit maling på kantene.
Pilene og kalenderstemplet er stemplet med grønn stempelpute, deretter klippet ut og limt/stiftet fast.

"Gratulerer" er av de flotte "Utstansede ord og figurer" og denne har jeg svertet og malt med grønn for å få en fin sammenheng med resten av kortet.







På innsiden har jeg valgt å bruke "Nesten Mann" stemplet og har i tillegg
lagd en liten pengelomme.

Ved skrivefeltet har jeg stanset ut diesen "Hipp Hurra" i sort kartong.






Produkter jeg har brukt:
Mønsterark: PD 16146 Naturligvis, grå
Dies: PD15060 Hipp Hurra
Stempel: PD 14964 Nesten mann, Festklar,  PD 13776 Chevron, PD 13793 Kalender
Annet: Utstansede ord og uttrykk-PD 16166 Gratulerer 2, grønne halvperler.



Ønsker dere alle en kjempeflott lørdag.
Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar