Februarutfordringen

tirsdag 21. juni 2016

DIN DAG - HURRA

God tirsdag alle sammen :)
Her nytes sommerferien med nydelig vær, late dager og masse herlig scrappetid ♥
Denne gangen har jeg laget et kort som jeg vil dele med dere :)


Kortet måler 6" x 5" og er laget med nydelige papirer fra Papirdesign sine serier Muligheter, Til ettertanke og monokromatisk. 

Som pynt har jeg brukt nydelige blomster, Papirdesign har ganske mange forskjellige typer blomster som passer perfekt til papirene ♥  I tillegg har jeg pyntet med chipboard hjerte og de nye chipboard ordene, dotter og klistremerker. 

På innsiden av kortet har jeg pyntet med de samme papirene som utsiden, i tillegg til et stempeltrykk.

Produktliste: 
Ark: PD16140 Muligheter - online, PD16141 Muligheter - Roseduft,
PD15073 Til ettertanke - Våre tradisjoner, PD15094 Monokromatisk - Rosa 1
Blomster: Asalea - Rosa, Pion - Hvit, Små roser - Rosa, Tulipan - Hvit
Chipboard: Glitter hjerte - Rosa, Din dag
Stempel: S10717 - Til brudeparet
Annet: Dotter - Rosa, PD14941 Klistremerker - bursdag

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar