Februarutfordringen

fredag 10. juni 2016

Jeg slår et slag for dorullkortene ;-)

Hei!

Som overskriften sier har jeg et dorullkort å vise dere i bloggen i dag. Det vil si, jeg har laget et lite minialbum/kort av doruller.

Da jeg begynte å scrappe for mange år siden var det ganske populært å lage dorullkort, og her om dagen fant jeg ut at jeg skulle børste støv av dorullkortene igjen ;-) Vi kildesorterer veeeeeldig her i heimen, så det var ikke vanskelig å finne tomme doruller. Disse ble brettet i to og malt med hvit akrylmaling øverst og nederst for å få fine overganger. Jeg lukket enden på dorullene med stiftemaskin, og trakk de med mønsterark. Jeg har valgt å bruke blonder for å holde rullene sammen. Inni har jeg tagger som man kan lime bilder og skrive på. Forsiden er pyntet helt enkelt med dies, klistremerker og chipboards.




Jeg håper dere lot dere inspirere!

Klem fra Cathrine.

Produktliste:

PD 16137 - Muligheter/Håpefull.
PD 16142 - Muligheter/ Laptop.
PD 16151 - Muligheter/ Blomsterdrøm.
PD 15118 - Mann er mann/ Uteboden.
PD 15119 - Mann er mann/ Bart med fart.
PD 15997 - Hell og lykke/ Du er invitert.
PD 15062 - Dies/ Konfirmant 2.
PD 15045 - Klistremerker/ Moroklumpen.
PD 631 - Chipboardsstjerner/ Blå.
PD 632  - Chipboardsstjerner/ Grunge.
PD 621 - Båndpakke/ Blå og grønntoner.
PD 618 - Båndpakke/ Vintage blå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar