Februarutfordringen

lørdag 18. juni 2016

Kjære konfirmant


God lørdag!

I dag viser jeg frem et konfirmasjonskort til en ung herremann.
Jeg har brukt endel stempler, blekk og maling, 
samt rufset kantene for å få ønsket effekt.



Jeg har lagd en liten pengelomme ved hjelp av en QK dies. 
Stjernene er stiftet fast.

Ønsker dere en riktig flott lørdag.

Følg med i morgen- da kommer en tutorial på
en Pop-Up box


Produkter jeg har brukt:

Mønsterark: Muligheter-PD 16143 En stjerne, PD 16154 Gledens dag
Stempler: PD 14920 Kuleste gutten,  PD 13795 Fri som fuglen,  
PD 13794 Ord til deg, PD 14959 Til han, 
PD 14961 Min venn


Klem fra







1 kommentar:

  1. Hej
    Super skønt kort med mange detajler. Hvilken die har du brugt
    hvor der under eivind banner´t.

    Knus pia

    SvarSlett