Februarutfordringen

lørdag 25. juni 2016

To kort

Heisann - så var det plutselig min tur igjen, og jeg fortsetter med å lage kort om dagen så jeg har noe liggende til kommende bursdager. Begge kortene er laget etter lik mal, men likevel med noe ulikt uttrykk.. 
Dette blå blomsterarket fra "Lykke"er en av mine favoritter til kortlaging. Liker så godt de små søte blomstene, og kirsebærblomstene til Papirdesign matcher supergodt. 
Motivet og ferdig utstanset ord gjør også kortet raskt og lett å lage. 


På kort nummer 2 har jeg gått for lilla - men jeg har også brukt motiv fra samme ark, utstansede ord, 3D-puter og blomster. 

Produkter - kort 1:
Ark: Lykke: En fugl i sitt hus
Blomster: Kirsebærblomster - blå og hvit med blå kant, blå roser 1 cm.
Annet: 3D-puter, blå halvperler, 

Produkter kort 2:
Ark: Lilla kartong, PD 16158 Si det med, 
Klippeark: Vakre kvinner
Utstansede ord: Pd16165: gratulerer
Blomster: Lilla roseknopper, lilla krysantemum
3D-puter

Da gjenstår bare å ønske alle en riktig god helg.. 


1 kommentar: