Februarutfordringen

onsdag 27. juli 2016

Art journal ~ Dagen er din

Hei hei:-)  I dag vil eg visa noko eg ikkje har vist fram før, nemlig ei art journal side. Papirdesign har jo så utrulig mange fine stempel som passer supert inn i Art journaling, så eg tenkte det var på tide å la stemplene spela hovedrolla:-)

Denne sida handler om lykke og at ein ikkje kan leite etter lykke. Den er der du er i kvardagen. Derfor og tittelen "Dagen er din". For det er den virkelig. Det er ikkje lett og sjå det alltid men det er jo dei heilt vanlige dagane som er sjølve livet. Nyyyyt dei små, gode øyeblikka.

Eg syns stempelet av stolen passa så fint. Det og kunne finne glede der ein er og ikkje stresse rundt og leite etter den. Meiner ikkje nødvendigvis at å sitte i ein stol heile tida er så lurt altså;-) Men det er eit fint symbol på ro og det å være.

Så her er sida mi. Bakgrunnen er laga med gelli prints og akryl maling.


Tagen er stifta løst fast slik at eg kan snu den og skrive på baksida.

 Elsker denne swirl sirkelen her <3


Denne stolen er skikkelig digg! Det følger med eit kult tekst trykk til den, som passer supert til kort.


Produkter:
Stempel: PD13783 Fordi..., PD14961 Min venn, PD 13791 Stol på meg
Annet: Perler, gammelrosa

Ha ein super dag:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar