Februarutfordringen

mandag 11. juli 2016

Bursdagskort

God morgen.

Jeg har laget et bursdagskort i blåtoner og med fargelagt motiv.  Det er ikke så ofte jeg fargelegger, men det hender at jeg tar frem tusjene en gang i blant.  Da jeg så dette kortet til Kristine, ble jeg så inspirert at jeg måtte prøve å lage et kort med samme motiv.


Jeg har brukt kraftfarget kartong som base for kortet mitt, og både nye og gamle ark fra Papirdesign. Noe av det jeg liker veldig godt med Papirdesign, er nettopp hvordan de ulike seriene harmonerer og kan brukes sammen.  Motivet er fargelagt med copics og limt på med 3d puter for å skape dybde.  Jeg har pyntet med nydelige blomster i ulike blåtoner, klistremerker og dotter.

Gratulerer er et av de nye chipboard-ordene, som har fått seg en runde med svart akrylmaling.  Jeg har limt det litt løst på. Kortet er 5,5 x 5,5 inch.


Jeg har brukt samme layout på innsiden av kortet, som på forsiden.  Det er i grunn sjelden jeg bruker så mye mønsterpapir inni et kort, men denne gangen syns jeg det gjorde seg godt.  Jeg har stanset ut en sirkel som "skrivefelt" og stemplet med et av Papirdesign sine flotte tekststempler.


Produkter:
Ark: "Muligheter": PD 16151 - Blomsterdrøm. "Hell og Lykke": PD 15028 - Blåklokke. "Julehilsen": PD 13838 - Bark. "Monokromatisk": PD 15093 - Kartong, blå 2.
Stempler: PD 14923 - Du er flott.
Blomster:  Asalea, søte blomster og roser, blå
Klistremerker: PD 14941 - Bursdag.
Annet: Utstansede ord: PD 16166 - Gratulerer 2, blå dotter.

Kreativ hilsen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar