Februarutfordringen

torsdag 21. juli 2016

Gaveeske til bryllup

Hei!
I dag har jeg litt bryllupsinspirasjon til dere,
det er jo høysesong for slike begivenheter :)

Ble så fasinert av den flotte brettekurven tidligere DT Wenche Wold lagde for ei stund siden,
og fikk kjempelyst å prøve meg på en sånn.
Her ser dere resultatet:



 Lagde en liten tag til også, som man kan skrive personlig hilsen bakpå :)
Ser også at neste gang jeg skal lage en sånn boks med lokk,
skal jeg bruke samme dies til lokket som på tagen,
da blir det mer helhetlig.
 Tagen er enkelt pynta med et utstanset ord fargelagt med Promarkers.






De lilla blomstene er satt sammen av to Asaleaer i forskjellig lillatoner,
med den mørkeste nederst og en sølvkule i midten.
Bladene har jeg bøyd litt opp og rundt kula.

Snurreblomstene har jeg lagd selv ved å stanse ut en sirkel i størrelse 1 3/4",
klipper så en spiral innover sirkelen, med smalest kant ytterst, siden det blir innerst i blomsten.
Festet med lim fra undersiden og pynta med en halvperle i hver etterpå.
Produkter:
Mønsterark:
Lykke PD 13742 Et hav av roser
Hell og lykke PD 15026 Sammen for alltid, grå
Pynt og annet:
Silkebånd med tekst
Halvperler, hvite
Asalea, lillatoner
Utstanset ord PD 16165 Gratulerer

som igjen har link til bretteboksen,
om du skulle få lyst til å prøve du og :)

Sommerklem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar