Februarutfordringen

tirsdag 19. juli 2016

NY TRAMPOLINE

God tirsdag alle sammen, håper dere nyter sommeren :)

Jeg titter innom i dag for å dele en layout med bilder fra i fjor sommer da guttungen fikk ny trampoline! Det ble en sommer med mye hopp og sprett gitt ;)
 Layouten min har jeg laget med bakgrunnsark Naturligvis fra serien Muligheter ♥ Ett av mine favoritt ark :D For å få litt variasjon på prosjektene laget med dette arket liker jeg å bruke ulike medium, sjablonger og stempler på bakgrunnen. I clusteren min har jeg brukt papirer fra ulike serier. 

 Som pynt har jeg brukt utstansede stjerner som jeg har dabbet svart, klistremerker, blomster og dotter i ulike blåtoner :) 

Produktliste: 
Ark: PD16146 Muligheter - Naturligvis, PD16143 Muligheter - En stjerne
        PD16151 Muligheter - Blomsterdrøm, PD15995 Hell og Lykke - Sprudlende og snill
        PD15116 Mann er mann - Beste Pappa
Stempel: PD13788 Bakgrunner, PD13776 Chevron
Blomster: Asalea - hvit, Søte blomster - hvit
Annet: PD15045 Klistremerker - Moroklumpen, PD16143 Utstansede figurer - stjerner,
            PD103 Alfa stickers - lyse blå, Dotter - mørk blå, Dotter - lys blå
            PD14939 Klistremerker - hverdag

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ. 


Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar