Februarutfordringen

lørdag 3. september 2016

Lucia - nye papirer

Heisann. I dag skal dere få en layout med ett av de nye flotte julearkene fra "Gledelig jul". Jeg har valgt å ta for meg det kule svarte stjernearket med det passende navnet "Stjerneskudd". Siden stjernene er gullfargede, har jeg valgt å la resten av layouten også skinne litt i gull..

Jeg har pyntet hver store stjerne på arket med en dott med stickels (glitterlim) og så kuttet jeg ut den stilige kristtorndiesen på glitterpapir. Bakombildet har jeg lagt de store doiliene til Papirdesign, og så har jeg tatt baksiden av samme ark og kuttet ut to rammer med ny dies.

De små chipboardstjernene til Papirdesign har også fått et lite lag glitter på seg, og i tillegg har jeg rundtomkring lagt på noen halvperler.

Papirdesign har nå kommet med tre nye pl-ark, og jeg klippet ut en av journalinglappene og brukte til teksten. 

Ønsker alle en glitrende lørdag.. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar