Februarutfordringen

onsdag 30. november 2016

Gledelig blå jul:-)

Hei hei:-) Siste dag i november og ENDELIG har eg laga det første julekortet. Eg er ikkje akkurat kjent for å være tidlig ute med juleforberedelser så må sei meg fornøyd at eg har laga eit kort i november;-)

Her har eg virkelig kosa meg med dei nye produkta, både ark, stempel og dies.

Kortet består av fleire lag og har fått eit lite touch av mixed media;-) 


Her har eg brukt to dieser. Både ramma og orda har fått bushos og glitterpaste på seg. Bakgrunnen har eg stemplet og embosset med stempelet kristorn.


Eg har og brukt diesen Kristorn, den har og fått ein behandling med brusho og glitterpaste, samt litt liquid pearls og snow writer.


Inni er kortet enkelt pynta med kakeserviett og stempel.


 Her har eg igjen brukt ramme diesen.

Produkter:
Ark: Gledelig jul: PD16200 Kristorn blå, PD16215 Pepperkakebyen, Monokromatisk: PD15093 Blå2
Dies: PD16202 Ramme2, PD16208 Gledelig jul, PD16172 Kristorn
Stempel: PD16183 Kristorn, PD16180 Julestjerne, PD16176 Det du håper på
Blomster: Kvit julestjerne, turkise søte blomster, blå og kvite roser

Ha ein super siste dag i november:-)



1 kommentar: