Februarutfordringen

torsdag 10. november 2016

Hurra x 2

Hei!
I dag er det dobbel feiring på gang!
Min mor fyller 60 år i dag, og jeg har i den anledning lagd et kort som skal legges ved gaven.
I tillegg fyller min niese 18 år om litt, og de skal ha familiefeiring sammen, så da lagde jeg en tag til å henge på litt sprudlevann, sammen med litt annet, til henne ♥

Mønsterarkene er ikke av de nyeste, men det gjør dem ikke mindre pene av den grunn!
Og siden feiringene slås sammen, valgte jeg å ha samme stil på både kort og tag.


 De nye ramme- diesene er helt nyyydelige ♥

Inni har jeg prøvd meg på noe nytt!
Det dukka opp en filmsnutt i newsfeeden min på Facebook med et kort, hvor de lagde sånne popup- blomster, og tenkte at det ville jeg prøve!
Og jeg har prøvd og prøvd....
Filmen gikk litt fort, og hoppa litt frem i handling, så det var ikke så lett å få med seg alle detaljer...
Men det gikk da til slutt! :)
 Har litt å gå på når det kommer til fargelegging...

 Jeg liker å bygge opp med 3D- puter, det skaper så fin dybde :)
Produkter:
Mønsterark: Til Konfirmanten PD 12653 Sommerfugler i magen, God påske PD 13762 Mot vår, Hell og lykke PD 15996 Ungdommelig og kul
Kartong: Monokromatisk PD 15097 Lilla 1, PD 15098 Blå 1
Dies: PD 16202 Ramme 2, PD 16171 Ramme 1, PD 15128 De beste gratulasjoner 2
Stempel: PD 14921 Når du blir gammel, PD 14923 Du er flott
Pynt og annet: 3D- puter, Doily, Halvperler, Hortensia med perle

Det var alt for denne gang...
Håper du fant litt inspirasjon!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar