Februarutfordringen

tirsdag 22. november 2016

NYT LIVETS SMÅ GLEDER

God tirsdag alle sammen :)

Denne gangen har jeg laget en vinter-layout med bilder fra aketur i fjor.
I Papirdesign sin nye juleserie "Gledelig jul" er det ikke bare nydelige julerød ark, men et knippe lekre juleblå ark også ♥ Disse arkene passer perfekt til vinterglede tema vi har som utfordring her på Papirdesign bloggen denne måneden, og til min vinter-layout!
Arkene er virkelig prikken over "i"-en ♥

 Layouten har jeg laget ved å montere sammen ulike ark i lag på lag.
Pynten har jeg holdt enkel med tre stanset ut med Papirdesign sin nye tredies, dotter, små ord klippet ut fra et mønsterark, bannere, piler og tekst sirkel.
Tekst sirkelen har jeg stanset ut fra et mønsterark og laget en ramme rundt. 


Produkter:
Ark: PD16218 Gledelig jul - Julemorgen, PD16196 Gledelig Jul - Kristorn,
PD16216 Gledelig Jul - Vinter og snø, PD16199 Gledelig Jul - Snø i luften,
PD16200 Gledelig Jul - Kristorn blå, PD16195 Gledelig Jul - Snømenn,
PD16233 Gledelig Jul - Julaften
Dies: PD16220 - Juletre 
Annet: Dotter - Mørk blå 

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra 

1 kommentar: