Februarutfordringen

onsdag 16. november 2016

Nyt livets små gleder

Hei hei og god onsdag i gråværet;-) Her på Vestlandet er de ti alle fall gråvær, slik som det pleier på denne tida av året;-P

Eg har laga ein vinter layout som er skikkelig grå, men ikkje trist. Det er sjelden me er så heldige å få kvit jul, i fjor var ikkje noko unntak.. MEN me fekk litt snø i romjula! Den blei raskt til slaps men jentene rakk å laga snømann i alle fall:-)



Då eg skulle bygge opp bakgrunnen brukte eg ein stensil som eg hadde gløymt å vaske... Eller ikkje gløymd, men vore for lat til å vaske;-D Den hadde gul mist på seg så då blei jo avtrykket av stensilen litt gult og. Men eg kom raskt fram til at det passer jo perfekt til å vise korleis snøen fort blir her i vest. Er ikkje ofte me har perfekte kalde dager, med skinnende kvit snø og blå himmel. Så med litt kvit og grå pan pastel over blei fargene nokså like dei som var denne dagen:-)

 
Det er ikkje ofte eg lager PL-sider men kortene fra klippearkene bruker eg flittigt uansett:-) Eg er og veldig glad i å bruke trefigurene slik som dei er og her syns eg det passa perfekt:-)

Produktliste:
Mønsterark: Gledelig jul - PD 16214 Pepperkakefest, PD 16218 Julemorgen
Klistermerker: PD15048 Vintersmil
Pynt: Chipboard ord, Trefigurer, vinter PD14955


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar